woensdag 18 november 2009

Registry Cleaner

Toen ik vanmorgen bezig was een vermeend probleempje met een video driver op mijn PC op te lossen, werd ik gewezen op het gebruik van een Registry Cleaner. Hoewel ik natuurlijk wel weet wat dat is, had ik er nooit echt één gebruikt. Daarom even Googlen en al snel kwam ik uit op CCleaner. Dit is een tool wat registry cleaner functionaliteit biedt, maar veel meer dan dat. Het is een algemeen opruimtool voor je PC. Op diverse web sites, krijgt dit gratis gereedschap goede kritieken. Ook kom je niet snel allerlei probleemverhalen tegen. Voor mij voldoende reden dit tool eens te proberen en ik kan niet anders zeggen dan dat het gewoon doet wat het moet doen op een hele makkelijke manier. Het werkt ook nog eens met de nieuwste operating systemen zoals Windows 7 en zelfs Windows Server 2008 R2. Een aanrader dus!